Informacje dotyczące obozu
Zbiórka na obóz – 13 sierpnia 2017 godz. 7:00 przy boisku OSiR ul. Nowowiejska 5/7
Lista rzeczy na obóz:
1. Strój treningowy czerwony Adidas, niebieski Vigo i niebieski Legea (kto ma),
2. 3 x strój treningowy dowolny,
3. minimum 6 x getry
4. Ochraniacze,
5. 2 x buty do gry w piłkę (korki i śnieżynki/halówki),
6. Dres Mazovii (jeśli ktoś nie ma, to inny) + dres dowolny
7. Kąpielówki,
8. Klapki,
9. 2 x ręcznik kąpielowy + 1 ręcznik mniejszy
10. Majtki i skarpety 8 par,
11. Podkoszulki,
12. Spodenki krótkie wyjściowe,
13. Spodnie długie wyjściowe,
14. Ciepła bluza/polar,
15. Ortalion,
16. Kurtka zwykła wiosenna,
17. Buty sportowe do chodzenia,
18. Piżama,
19. Czapka z daszkiem,
20. Bramkarze - 2 pary rękawic
21. Bidon na wodę
22. Mały plecak lub mała torba (na wyjścia)
23. Prosimy także spakować coś dzięki czemu można by było podczas pobytu oddzielić rzeczy czyste od użytych.
kosmetyki:
1. szczoteczka i pasta do zębów,
2. żel pod prysznic,
3. szampon,
4. krem do opalania,
5. płyn na komary,
6. chusteczki higieniczne,
7. "0" żelu do włosów !!!
dokumenty:
-
legitymacja szkolna
-
badania lekarskie
inne:
1. ZERO chipsów, słodyczy, napojów gazowanych, paluszków, orzeszków itp.
2. KIESZONKOWE: według uznania rodziców (proponowana kwota to 50 zł + 20 zł na obiad w drodze powrotnej)
3. LEKI - jeżeli dziecko przyjmuje jakieś leki, to prosimy o podpisanie opakowania danych leków imieniem i nazwiskiem dziecka oraz informację o dawkowaniu i przekazać je trenerowi.
4. TELEFONY - zabieramy według uznania rodzica (na własną odpowiedzialność). Telefony będą zbierane i dawane jedynie na godzinę po obiedzie.
5. PSP, MP3,TABLETY itp. – NIE ZABIERAMY
do autokaru:
1. napój niegazowany,
2. kanapki, banan, batonik (prosimy o niedawanie zbyt dużej ilości jedzenia na drogę, ponieważ po przyjeździe na miejsce będzie obiad a chłopcy nie będą mogli mieć w pokojach żadnego jedzenia).
Powrót 20 sierpnia w godzinach popołudniowych.